Summer make up haul

AfbeeldingHoi meiden!

Ik heb echt verschrikkelijk lang niks meer gepost op mijn blog en daar baal ik ontzettend van. Ik heb er door omstandigheden te weinig tijd en energie voor gehad en ik wilde geen afgeraffelde artikelen posten. Ik zal jullie maar niet vervelen met wat er allemaal aan de hand is, maar ik heb het nu weer iets rustiger en ik ga mijn best doen om weer regelmatig te updaten!

Vandaag heb ik voor jullie mijn recente make-up haul. Kijk je mee wat ik allemaal gekocht heb?

Afbeelding

Laten we maar beginnen met de lipproducten die ik heb aangeschaft. Je ziet hier zes lipsticks, van links naar rechts drie van Catrice (Ultimate Colour Series: 300 Kiss me if you can, 010 Be naturall, 140 Pinker-bell), één van Miss Sporty (Perfect colour lipstick: 009 Innocence) en twee van L’Oreal (Color Riche collection privée “Eva” en “JLo”). De laatste tijd draag ik steeds vaker lippenstift, ik vind ’t echt leuk hoe je je complete look kunt veranderen door een ander kleurtje op je lippen te smeren.

Afbeelding

Vervolgens de gezichtsproducten. Hier zitten ook producten bij die je wellicht bij mijn vorige haul ook voorbij hebt zien komen. Ik vind de Essence “All about matt!” fixing powder en primer zo goed, dat ik ze gewoon opnieuw koop als ze op zijn. Ook de Catrice camouflage cream is een groot favoriet van mij. Nieuw voor mij zijn de Catrice light reflecting concealer, de Essence coverstick en de “All about matt!” foundation. Ik ben benieuwd of ik ’t wat vind! De Max Factor smooth effect foundation is ook nieuw voor mij. Deze week krijg je 5 euro korting op producten van Max Factor bij de Etos en er zat ook nog eens een 50% kortingssticker op deze tube. Deze kostte mij dus maar ongeveer 3 euro!

3

Op bovenstaande foto zie je producten voor het oog (of nouja, eromheen natuurlijk!). Als eerste mijn favoriete wenkbrauwpotlood, van het Etos huismerk. Ik gebruik hem in de kleur 003, geschikt voor blond haar en prima op te bouwen voor donkerblond/lichtbruin haar. Het roze potloodje is een highlighter voor onder de wenkbrauw, ook van het Etos huismerk en de mascara is van Miss Sporty. Ik las een tijdje gelezen een positieve review erover en ik wilde hem zelf ook weleens proberen!

4

Dan nu de categorie “overig”: hier zie je twee paar nepwimpers van de Primark. Ik ben nogal een sukkel met nepwimpers en aangezien deze 1.50 per set kostten, vond ik dat ik daar mooi mee kon oefenen! De kwasten zijn van het Hema huismerk, de bovenste is een regular eyeshadowbrush en de onderste is een blending brush. Ik heb ze beide nog nooit geprobeerd en eerlijk gezegd heb ik ook niet heel goede ervaringen met Hema kwasten, maar deze voelden zo zacht aan in de winkel dat ik ze wel een kans wilde geven.

5

Ook heb ik weer blushes, een highlighter en een bronzer gekocht (shame on me). Links bovenin zie je een “Wet & dry” blush van de Hema. Zoals de naam al zegt is deze blush zowel nat als droog te gebruiken. Ik kocht hem in de kleur “52”. Daar rechts van zie je een highlighter van Make-up Studio, die officieel “Gold reflecting powder” heet, in de kleur “natural”. Hij heeft prachtige gouden shimmers, ik ben helemaal verliefd! Links onder zie je een bronzer van de Primark. Er komt niet bijzonder veel pigment af, maar hij is leuk als highlighter/bronzer duo, perfect voor bleke huidjes, ookal zegt de verpakking dat hij voor medium skin tone is. En als laatste een blush van de Flormar. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van dit merk gehoord en hoewel ik redelijk vaak ga winkelen in Amsterdam, is hun winkel in de Kalverstraat me nog nooit opgevallen. Deze blush sprak me meteen aan en ik nam hem mee in de kleur “45 Touch of Rose”.

En dat was mijn waslijst met nieuwe spulletjes, review-verzoeken zijn welkom!

Hebben jullie ervaringen met deze producten?

Liefs, Maxime

14 gedachtes over “Summer make up haul

Geef een reactie

