H&M BB cream foundationkwast

Afbeelding

Hoi meiden,

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe foundationkwast die niet al te veel geld kostte. Bij een shoppingtripje naar Nijmegen kwam ik deze kwast bij de H&M tegen en omdat ik er al een keer eerder een goede review over had gelezen, nam ik hem mee. Kijk gauw mee wat ik er van vind!

Afbeelding

De kwast zat in een doorzichtig plastic zakje, zoals alle cosmetica artikelen van de H&M. Het zag er nogal goedkoop uit, maar goed. De kwast zelf heeft een strak uiterlijk met een dik, zwart handvat. Gelukkig is hij niet te dik, er valt prima mee te werken. De haartjes van de kwast zijn bruin en overduidelijk synthetisch, maar desondanks voelen ze zacht aan. Ze staan lekker dicht op elkaar, maar ze zijn absoluut niet stroef. Als ik de kwast over mijn huid beweeg, bewegen de haren soepeltjes mee.

Afbeelding

De kwast is schuin afgesneden, waardoor je goed in de hoekjes van je gezicht kunt komen. De kwast is ook te gebruiken als een platte kabukibrush, als je hem wat schuin houdt, wat hem ideaal maakt om een egale dekking te bereiken. Je kunt de kwast op verschillende manieren gebruiken. Je kan hem gebruiken om je foundation op te “stippen”, door de kwast in de foundation te dippen en er daarna mee op je gezicht te stippen. Ook kun je er ronddraaiende bewegingen mee maken om de foundation zo goed in te buffen en je kan er zelfs korte strepen mee zetten op je gezicht. Door deze verschillende technieken kun je ook verschillende soorten dekking bereiken met je foundation.

Eerlijk gezegd ben ik blij verrast door deze kwast. Ik verwachtte er niet super veel van, maar tot nu toe bevalt hij goed! Er vallen geen haren uit tot nu toe, maar ik heb hem ook nog niet grondig gewassen. Ik heb ook niet het idee dat de kwast niet zuinig in gebruik is: er blijft weinig tot geen product achter op de kwast als je klaar bent. Ik kan er mijn foundation mooi gelijkmatig mee aanbrengen met een goede dekking zonder een cakey effect te krijgen. Ik denk dat deze kwast een prima aanvulling is op je kwastenstash als je niet al te veel geld wil uitgeven aan een goede foundationkwast!

De BB cream foundationkwast is verkrijgbaar voor 6,95 op de cosmetica-afdeling van de H&M.

Hebben jullie nog tips qua goedkope goede kwasten?

Liefs, Maxime

13 gedachtes over “H&M BB cream foundationkwast

  1. Dit lijkt me een hele fijne kwast! De vorm en de kwaliteit ziet er goed uit. Leuk dat de H&M steeds kwalitatief betere beauty producten gaat verkopen.

  2. Wat een fijne review heb je geschreven! Ik ga hem zeker aanschaffen, want ik heb er nog een nodig en voor dit prijsje kan ik het wel proberen 🙂

  3. Hij is inderdaad erg fijn! Ik heb hem ook was mijn eerste foundationkwast. Alleen volgens mij hebben ze de prijs weer omhoog gegooid, ik kan me nog herinneren dat ik hem kocht voor €5,95. Leuk koopje!

  4. wow wat een mooie kwast zeg!
    En je hebt een super mooie blog, ik vind hem erg geslaagd!
    Je layout ziet er ook professioneel uit ❤
    Ik kijk uit naar je volgende artikel!
    Xx julia

Geef een reactie

