W7 in the buff

Afbeelding

Hee meiden,

Heel beautybloggend Nederland is al wekenlang lyrisch over het nude palette “In the buff” van het budgetmerk W7 en ja hoor, ik kan me eindelijk bij de fanclub scharen: ik heb ‘m ook eindelijk! Na lang kwijlen bij foto’s en reviews van dit oogschaduw palette, heb ik afgelopen dinsdag de stoute schoenen aangetrokken en ben ik in de trein naar Amsterdam gestapt om dit juweeltje aan te schaffen. Benieuwd wat ik er van vind? Lees vooral even verder.

Afbeelding

De verpakking is niet ontzettend speciaal. Het is een vrij stevig tinnen doosje met de naam en het merk op de deksel. Als je de deksel opent, zie je dat er behalve de twaalf oogschaduws ook een dubbelzijdig kwastje in zit. Aan de ene kant een sponsaplicator, aan de andere kant een kwastje. Er zit geen spiegel in de doos. Ik vind de verpakking wel vrij praktisch. Het palette is aan de grote kant, maar niet té groot om mee op reis te nemen en je hoeft niet bang te zijn dat de verpakking kapot gaat of per ongeluk open gaat onderweg.

Afbeelding

Aan de ingrediënten kan ik niet echt iets speciaals ontdekken. Ik vind ’t wel leuk dat alle kleuren een naam hebben gekregen. 

Afbeelding

Dit zijn de twaalf prachtige kleuren uit het palette. Er zitten zowel shimmery als matte tinten in, dus voor ieder wat wils! Helaas heb ik zelf het echte naked 2 palette niet, dus ik kan geen vergelijking voor jullie maken, maar dit ziet er veel belovend uit! Tijd voor de swatches…

Afbeelding

Afbeelding

De eerste foto is gemaakt zonder flits, de tweede foto is gemaakt met flits. Pretty impressive, toch? Door de vele reviews op andere blogs had ik al hoge verwachtingen en ik ben zeker niet teleurgesteld! Zelfs de hele lichte kleuren zijn nog terug te vinden op mijn albino-huidje. Ook ben ik blij verrast met de matte zwart, waar behoorlijk wat pigment vanaf komt! Dat zie je niet vaak, matte zwarte tinten vallen meestal toch een beetje tegen…

Eindconclusie? Ik ben super blij dat ik dit palette heb gekocht. Het pigment is goed, zeker voor de prijs. Het palette kost slechts 6,95 in de winkel en hij is ook te koop in meerdere webshops, hij is daar echter wel een paar euro duurder. Je kan met dit palette zowel rustige nude-looks voor op ’t kantoor maken, als een lekker heftige smokey eye voor een avondje stappen. Absoluut een aanrader dus!

Afbeelding

Ik heb mijn palette in Amsterdam bij de DA aan de Leidsestraat gekocht (ongeveer vijf minuutjes lopen vanaf de Kalverstraat). Dus als je toch een dagje gaat shoppen in Amsterdam, zou ik er zeker even heen gaan! Toen ik er afgelopen week was hadden ze er zeker nog honderd liggen, verspreid in de winkel over meerdere bakken. Ook hadden ze het make-up merk Revlon, waarvan ik niet eens wist dat het in Nederland verkocht werd, en ze verkochten ook Sally Hansen nagellakjes. Daarbij hadden ze nog een paar fijne aanbiedingen zoals L’Oreal mascara’s voor maar 8 euro. Als je er binnenkort nog langs komt, zeker even een kijkje nemen dus!

Hebben jullie dit super populaire palette al in huis?

Liefs, Maxime

9 gedachtes over “W7 in the buff

  1. Echt een heel erg mooi palette! Je kan er zo veel kanten mee op. Zelf ben ik hem nog niet tegen gekomen en ik heb het naked 2 palette al dus weet niet of ik hem nog ga aanschaffen. Maar het is zeker een prachtig palette.

Geef een reactie

