Make up haul

Afbeelding

Hee meiden,

Er is geen betere therapie dan shopping therapy! Op school zit het allemaal een beetje tegen, dus ik besloot om lekker een middagje te gaan winkelen. Niets maakt mij blijer dan make-upjes kopen, dus ik heb weer even flink ingeslagen. Als je benieuwd bent wat ik vanmiddag allemaal heb gekocht, kijk dan vooral even mee!

Afbeelding

Aangezien de Primark in Nijmegen pas geleden is geopend, moest ik daar natuurlijk even een kijkje nemen. Naast wat kleding (ik typ dit terwijl ik lekker in mijn nieuwe onesie zit!), heb ik ook deze blush en twee oogschaduwpalettes gekocht. De blush heet gewoon “Pink blusher” en draagt het merkje “Primark beauty”. Er was nog één andere variant van, maar dat was een bruin/goudkleurige blusher. Misschien mooi voor dames met een getinte huid, maar niet voor mij (lees: bleekscheten). Het linker oogschaduw palette is heet “8 Shade day eye shadow palette” en bevat zoals de naam al zegt 8 kleuren: vier warme en vier koele tinten. Het rechter palette heet “8 Shade night eye shadow palette” en bevat 8 donkere koele kleuren. Beiden palettes zijn van “P.S. love…”. Ik kan niet wachten om ze uit te proberen! Als jij graag swatches wil zien, laat het me dan vooral weten in de comments. Alle producten kostten 3 euro per stuk. Ik heb nog nooit cosmetica van de Primark geprobeerd, dus ik ben erg benieuwd of het bevalt!

Afbeelding

Bij de kruidvat heb ik nog een aantal kleine dingetjes gekocht. Als eerste de Essence “all about matt!” primer, die belooft om een vettig gezicht te voorkomen. Ik ben al groot fan van de bijbehorende compact powder, die ik al een tijdje gebruik en vandaag ook opnieuw gekocht heb, dus misschien is deze primer ook wel wat voor mij. Ik krijg namelijk ontzettend snel een vette T-zone en dat staat niet zo flatteus… Daarnaast heb ik de translucent loose powder van de “prime and fine” lijn van catrice gekocht. De pressed powder van deze lijn vond ik minder fijn, misschien dat de losse poeder me beter bevalt! Ik heb ook nog een lippenstift uit de Ultimate colour collectie van catrice gekocht in de kleur 270, “Matt-erial Girl”. Dit is een mooie donkere en matte plum-achtige lippenstift.

Afbeelding

Zoals jullie misschien al begrepen hebben uit mijn vorige reviews ben ik sinds een tijdje ook een groot fan van het budgetmerk W7, o.a. te koop bij de Op = Op voordeelwinkel. Ik kon deze twee rozebaked blushes in de kleuren “Suede” en “Angel” niet weerstaan en heb mijn collectie weer uitgebreid. Ik ben echt een blush-verslaafde geworden… Ook kocht ik drie fel gekleurde oogpotloden, die volgens de verpakking ook als lipliner gebruikt kunnen worden. Ik vind die hele trend met gekleurde mascara deze zomer wel leuk, maar totaal niet draagbaar. Dus dan geef ik er maar zelf een draai aan: Zwarte wimpers, maar wel gekleurde liner! Ik nam ze mee in de kleuren “Neon Orange”, “Neon Green” en “Neon Blue”, ze zijn van het merk Saffron dat ook te koop is bij de Op = Op voordeelwinkel.

Dat waren mijn aankopen van deze middag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en als je graag een review wil zien laat het me dan vooral weten!

Liefs, Maxime

11 gedachtes over “Make up haul

  1. Leuke spulletjes ! Ik ben wel benieuwd naar die all about matt poeder van essence, ik wist niet dat essence ook matterende poeders verkocht. Moet snel maar weer eens een kijkje nemen bij het kruidvat hihi.
    X

    • Ik heb hem voor de 4e keer opnieuw gekocht denk ik! De fijnste die ik ooit gekocht heb, je moet m alleen niet te zwaar aanbrengen anders krijg je een witte waas over je gezicht…

  2. Haha herkenbaar! Bij mij zit het ook wat tegen op school en make-up shoppen is dan ook mijn therapie 🙂 Leuke blogpost! Ben benieuwd naar de oogschaduw paletten van Primark, dus ik wil wel graag swatches en een review zien 😉
    xoxo, Lisel

  3. Wauw, dat zijn heel wat producten! Je hebt helemaal gelijk, niks is beter dan even beauty shoppen om je problemen te vergeten, af en toe mag dat wel eens. Ik ben al benieuwd naar de producten!

  4. Leuke spulletjes heb je gekocht zeg! Ik ben vooral erg benieuwd naar de paletten van de Primark! Zou natuurlijk helemaal leuk zijn als ze voor die €3,- ook nog eens goede pigmentatie zouden hebben!

Geef een reactie

