W7: Loads of lashes

Hee meiden,

Je wordt er bijna mee doodgegooid: blogpost over het oogschaduw palette van W7, “In the buff”. Het schijnt een heel fijn palette te zijn met een nog fijnere prijs, te koop bij sommige DA’s en Op = Op winkels. Tijd voor mij dus om te kijken bij de DA en de Op = Op winkel die hier in het centrum zitten! Helaas verkochten beide filialen het palette niet, maar ik spotte wel een ander product van W7: een product dat je eigen wimpers op nepwimpers zou laten lijken. Ik nam het mee om voor jullie te reviewen. Ben je benieuwd of het echt werkt, lees dan gauw verder!

Afbeelding

De verpakking is best leuk, zeker voor een budget product! Ergens ver weg doet het me denken aan benefit, die hun producten ook altijd verpakken in van die schattige doosjes. Als je de dop van de koker afhaalt, zie je een kleine mascara zitten. Het heeft me bijna vijf minuten gekost om hem eruit te krijgen, wat wel een beetje jammer was, want je kunt amper met je vingers in de koker komen… Maar dat mocht de pret niet deren. Weet ik in elk geval dat hij in de winkel niet gebruikt is, want niemand gaat vijf minuten lang prutsen om iets uit te proberen…

AfbeeldingAfbeeldingZo ziet de “loads of lashes” eruit. Een kleine mascara, die qua grootte een beetje op “they’re real” van Benefit lijkt. In eerste instantie dacht ik ook dat het een normale mascara was, maar toen ik hem thuis opende bleek het een tube met witte vezeltjes te zijn. Het borsteltje lijkt ook op een gewone mascaraborstel.

De ingrediënten staan helaas nergens vermeld.

AfbeeldingDe gebruiksaanwijzing is vrij simpel. Als eerste breng je je normale favoriete mascara aan. Daarna breng je de “Loads of lashes” aan over je gewone mascara. Je moet wel goed naar beneden blijven kijken, anders krijg je wat vezeltjes in je ogen, wat niet fijn voelt. Ik spreek uit ervaring… Geef de vezeltjes 45 seconden om aan je mascara te hechten en breng vervolgens nog een laagje van je eigen mascara aan. W7 raadt aan om twee of drie laagjes van de vezeltjes aan te brengen.

Brush on for instant false lashes.

Dat is een mooie belofte, maar of W7 die ook waar kan maken? Ik zeg volmondig ja! Al na één laagje kon ik een goed verschil zien, mijn wimpers leken absoluut langer en voller! Ik ben echt dik tevreden over dit product. Hij doet wat hij belooft en hij heeft een hele fijne prijs! Ook ben ik echt een sukkel met valse wimpers. Ik weet niet of het aan mijn lange nagels ligt, of dat ik het gewoon absoluut niet kan, maar het lukt me nooit om ze goed aan te brengen. Dit product is een goede vervanger voor valse wimpers, ik raad het zeker aan als je ook moeite hebt met valse wimpers aanbrengen, of als je gewoon geen zin hebt in ’t gedoe om ze aan te brengen. Van mij krijgt dit product een dikke 10!

AfbeeldingOp deze foto heb ik de “Loads of lashes” aan de linkerkant op,in combinatie met mijn favoriete mascara (Lash accelerator endless van Rimmel). Zoals je zien is het een flink verschil met rechts! In het echt kun je het nog beter zien, maar het lukte me maar niet om het in volle glorie op camera vast te leggen…

Ik kocht de “Loads of Lashes” voor 2,75 bij de Op = Op winkel, maar je kunt er ook twee halen voor 5 euro, of het combineren met een ander product waarvoor de actie 2 voor 5 euro geldt!

Wat denken jullie, goede vervanger voor valse wimpers, of niet?

Liefs, Maxime

 

 

10 gedachtes over “W7: Loads of lashes

  1. Dat ziet er goed uit, je ziet echt verschil! Ik ga ook eens kijken bij DA voor dit product! Wel jammer dat je het palette niet hebt kunnen vinden..

Geef een reactie

